پایان طرح ختم قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی ایران با تجلیل از خادمان قرآن
آیین اختتامیه طرح ختم قرآن کریم پس از بیش از ششصد روز برگزاری، با تقدیر از سه عضو بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسجد امام حسین(ع) این دانشگاه برگزار شد.
این طرح به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و به نیابت از شهدای سلامت دانشگاه و کشور آغاز شده بود و طی بیش از ششصد روز، روزانه در کانال «بنیان مرصوص» بارگذاری میشد. سرانجام در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۴ این طرح به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه، سه عضو بسیج جامعه پزشکی که نقش برجستهای در اجرای این طرح داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین حجتالاسلام دکتر محمدنژاد با ایراد سخنانی پیرامون هفته وحدت، اهمیت انس با قرآن و جایگاه آن در تقویت همبستگی جامعه دانشگاهی را تبیین کرد.
این مراسم با قرائت آخرین صفحه قرآن کریم، به عنوان نمادی از پایان این حرکت معنوی، به پایان رسید.


نظر دهید